Bedrijfsprotocol inzake Covid-19
Veel van onze klanten binnen het maatschappelijk vastgoed zijn te vinden in de zorg, zoals zorginstellingen, huisartsenpraktijken en -posten en apotheken. Onze systemen daar hebben met de directe persoonlijke veiligheid te maken, of hebben betrekking op de noodzakelijke ICT.
Onze 24 uurs service gaat daarom gewoon door, indien mogelijk op afstand maar als het nodig is ook op locatie. Ook de wettelijk voorgeschreven onderhoudswerkzaamheden zullen in overleg worden uitgevoerd op locatie.
Wel hebben we enkele voorzorgsmaatregelen getroffen, omwille van onze eigen veiligheid en die van onze klanten.
- Volgens de richtlijnen van het RIVM houden we 1,5 meter afstand van personen en geven we u geen hand.
- We dragen werkhandschoenen of latex handschoenen om besmetting/verspreiding via harde en gladde oppervlakten, zoals deurklinken, te voorkomen.
- We maken van onze koffie/lunch geen gebruik in uw pand, maar buiten of in onze eigen bedrijfswagens.
- Alle cursussen op onze locaties in Zwolle, Heerenveen en Leiden zijn tot nader bericht gecanceld.
- Op onze hoofdvestiging in de My-Office building te Zwolle hanteren wij tot nader bericht aangepaste openingstijden, namelijk van 9:00 uur tot 17:00 uur.
- Commerciële en/of Adviesafspraken zullen zoveel mogelijk via video conferentie worden gepland.